2-من هیچوقت ادم مهمی نبوده ام. ادم مهم بودن را بلد نیستم، خاطرم زود تر از دانه های برف نیست نابود میشود و دور انداخته میشوم.
3-سر درد دارم، سرگیجه دارم،چشم هایم را که میبندم دنیا تما میشود از رویاها خبری نیست که نیست. ارزو هایم براورده نمیشوند طبق معمول صفر عاشقی برود پی کارش که دنیا گهی تر از هر وقت دیگری شده و من تنها تر
4- " اسمتو با شیشه کندم روی دستم، درد اومد، داد اومد، دلبر شیاد اومد، اما من دلبر نداشتم، غیر تو دلبر نداشتم" ، بخوانیم، بخوانیم
5- حال خوب مثل باران بهاری در رفت و امد است.
خوشبختی های زرده بالا آورده + ام...ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: نویسی, نویسنده: بازدید: 20