در بدترین حالت ممکن اردیبهشت نود و شش را از دست داده ام، تا ته ته تهش یک جایی توی ارشیو خالی خواهد ماند و من هی غصه خواهم خورد که لعنتی! درباره ی بوی خوش اردیبهشت ننوشتی ! حقیقتا چه غلطی میکردم وقتی اردیبهشت با تمام خاطراتش در حال تمام شدن بود ! حالا باید بنشینم و زور بزنم تا اردیبهشت نود و ششم برگردد. . .
ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: عجبا, نویسنده: بازدید: 13