من در آبانماه به دنیا امدم،
در آبانماه عاشق شدم و در آبانماه برای اولین بار به فریاد گفتم دوستش دارم :)
توی یکی از همین آبانماه ها هم بود که تصمیم گرفتم بنویسم! همه ی وبلاگ هایم را از آبانماه شروع کرده ام و چه خوب!
اگر جا داشت دلم میخواست توی یکی از همین آبانماه ها چشم هایم را ببندم و بروم دور ترین جای ممکن، مثلا روی ماه، بنشینم روی ماه و فکر کنم چه شد که اسمم را گذاشتند آی ناز !
( آی ، در زبان ترکی معنای ماه را میدهد)