بیایید تمامش کنیم.

خرید بک لینک

وبلاگ بیشتر از اینکه بچه ی ادم باشد به "لباس مجازی" ادما شباهت دارد. میدانید!؟ ما وبلاگ نویس ها این توانایی را داریم که قسمت های نه چندان محبوب زندگیمان را قیچی کنیم و بقیه را بریزیم توی وبلاگو خود جدیدی بسازیم....

وبلاگ و فضای مجازی و تمام این شبکه های اجتماعی طوریست که هر کدام از ما میتوانیم خود جدیدمان انتخاب کنیم ؛ میتوانیم تمام شرم و حیاهایی را که دستمان را بسته کنار بزنیم و از چیزها و حرف هایی لذت ببریم که توی دنیای واقعی نمیتوانیم ؛ بالاعکس میتوانیم گوشه های سیاه و تاریک زندگیمان را ببریم و از چیزهایی حرف بزنیم و بنویسیم که دوست داریم و خودمان را به یک خوشبخت واقعی تبدیل کنیم . حقیقت این است که هر کدام از ما برای خودمان لباسی انتخاب میکنیم و هرگز رهایش نمیکنیم و دست از سرش بر نمیداریم...

دنیای وبلاگ ها اینطوریست که فقط با خواندن نمیتوان به ذات و خصوصیت های اصلی آدم ها پی ببرد. خوب این تنها کامنتی نیتس که دریافت کرده ام و تنها چیزی که مرا از بابت این کامنت ها ناراحت میکند این است که طرف مقابلمان هیچ شناختی از من ندارد و صرفا دنبال یک سرگرمی است و وبگاه جالب این ها همه ی بهانه تراشی!

اینجا و این نوشته ها و این حرف ها همه ی شان میتوانند زاده ی ذهن رویا پردازمان باشند و مادر همه ی این ها کسی باشد که هیچ شباهتی به نوشته هایش ندارد. می دانید؟ هیچکدام از خواننده های من نمیتوانند به میزان لوس بودنم، زر زرو بودنم و یا بعضی های اخلاق های بدم پی ببرند.معمولا انسان ها عاشق این هستند که از بدی ها فرار کنند و خوبی های خودشان را هزاران برابر بیشتر نشان دهند. بعله درستش همین است. هیچکس حاضر نیست از سگ اخلاقی های دم صبحش و یا لوس بازی ها و کینه شتری هایش صحبت کند . در عوض دوست دارد از پیاده روی های دلچسبش ، از چایی های داغش و تمام ِ تمام دوست داشتنی هایش حرف بزند چون بیشتر ما وبلاگ نویس ها این جا، این خانه ی مجازی را جایی برای دل کندن از بدی هاو مزخرفیات زندگی واقعیمان میدانیم و دنبال خوشبختی های کوچکمان هستیم تا پرتشان کنیم این جا.... .

میدانید بعضی از نوشته ها و وبلاگ ها و ادم های مجازی را نباید باور کرد . نباید از یک وبگاه جالب پی به جالب بودن شخص هم برد. نباید نباید! اصلا شماره دادن به بلاگف هایی ها انهم اینطوری "جیز"است.

البته که این متن شامل تک تک وبلاگ نویس ها نیست . من هزاران نفر از شماها را می شناسم که یقینا خودتان هستید و به همان اندازه که خودتان هستید، دوستتان دارم. :)

خوشبختی های زرده بالا آورده + ام...

ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 14:33

صفحه بندی