سرماخوردگی و حساسیت فصلی باهم دیگر جمع شده و مرا تشکیل میدهند. بیشتر شب ها را فس فس میکنم و خرس قهوه ایم را فشار میدهم توی شکمم و کابوس های سریالی ام را دنبال میکنم. به فاصله ی چند شب از هم خودم را زن حامله ای در حال عق زدن و بعد از ان دختری میبینم که به زور قرار است شوهر کند! هر دویِ این ها به علاوه ی سرما خوردگی مزخرف و حال بهم زن است.نمیتوانم برای آینده نه چندان دورم تصمیم بگیرم و همین باعث میشود فکر کنم به هیچ جایی نمیرسم یعنی ته تهش میشوم یکی ازهمان زن هایی که به فاصله ی سه سال بچه پس می اندازندو به واسطه ی پس انداختن هر بچه یکی به تعداد النگوهایشان اضافه میشود.. اوه! وحشتناک است، وحشتناک
این روزها همه چیز یک دفعه اتفاق می افتد، یکی از دوستانت عکس برادرش را برایت میفرسد و از کمالاتش میگوید یکی دیگر از پسر عموی سیکس پک دارِ مزدا سوارش! دقیقا نمیدانم به کدام یک ازماشین ها مزدا میگویند و یا اصلا در مرد بودن پسر ها سیکس پک موثر است یا خیر؟ به نظر نیست و نخواهد بود! اوه! دارم فکر میکنم قیافه ی چند درصد از دخترایی که به دنبال دوست پسر هستند شبیه قیافه ی من است که تمام دوستانم خودشان را موظف به پیدا کردن دوست پسرِ سیکس پک دار میدانند!!
اتاقم کاملا بهم ریخته و نا مرتب است. اتاق کوچکم نمیتواند یه میز و یک صندوق بزرگ و کتابخانه و میزتحریر را هضم کند.درست شبیه خودم که نمیتوانم این چیزهای بهم ریخته ی دور و برم را مثال سیکس پک هضم کنم!!
خوشبختی های زرده بالا آورده + ام...
ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: نماز نخوانید,درس نخوانید,لطفا نخوانید, نویسنده: بازدید: 31