عمه: نگا نگا با همه آهنگا رقصیده!
من: نه به جان تو! یادم رفت با تکون بده برقصم :(
عمو : دورغ نگو رقصیدی :/
من: نه خیر کی تکون دادم من :(
عمو خیز برمیدارد به سمت گوشی سامسونگش وفیلمی از من با بلوز پدرم و شلوارک عمه ام نشان میدهد که دستمال کهنه را در هوا میچرخانم به علاوه ی تکان دادن ، با دهان پر از خیارم اهنگ میخوانم 
عمو: اینا ها داری خیارای نازنینمو میخوری اون لامصبم تکون میدی
من : عه دلتم بخاد :( میدونی چه قدر انرژی گذاشتم؟
بابا: میمونم شمردم دو بار شام خوردی. خیلی انرژی گذاشتی!!!
عمه: تازه میمونت لزگی ام رقصیده . به من گفتی بلد نیستی میمون؟
من: دیگه دیگه
خوشبختی های زرده بالا آورده + ام...
ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18