قبلا آنلاین میشد ، دست و دلم میلرزید و چیزی نمیتونستم براش بنویسم ، میرفت...xa0حالا آنلاین میشه، چشامو تنگ میکنم و قلبم یخ میزنه، چیزی براش نمینویسم و میره...xa0 گوش کنیم : سلامxa0، {با نیش باز میفرماید :سلام آخه عزیزم } ...